2015/01/25

Ishrana za početnike

"Dijeta koja me učinila vitkijom" 


Jedan "nedozvoljeni" obrok nedeljno je dozvoljen (uključujući i alkohol)


Kao što sam u prethodnim postovima navela, postoji svakodnevni način ishrane kao i ishrana za početnike, ili kako je još mnogi nazivaju "Početna Dijeta" (Starter Diet). Ishrana za početnike je namenjena za one koji žele da izgube što više kilograma, i predstavlja malo rigorozniji način ishrane. Zato sam u prethodnim postovima i navela da je bolje početi sa svakodnevnim načinom ishrane, kako bi se malo privikli i kako bi lakše podneli ovaj način ishrane. Međutim, kao što sam već navela sve je stvar navike i volje.

Ova ishrana za početnike je stvarna onda kada vidite prve rezultate, a to će se desiti vrlo brzo. Zato je ona tako i dobra, jako brzo vidite prve rezultate što vas ohrabruje da nastavite dalje. Možete da izgubite od 4-8kg za 4 nedelje. Ja sam za  4 nedelj izgubila oko 4 kilograma, ali kao što sam već rekla, nisam imala bas toliki problem sa kilogramima, ali sam povremeno iskakala iz režima ishrane. Ukliko se striktno pridržavate ovog programa ishrane, (čak i izbegavate i jedan "nedozvoljeni" obrok, koji je propisan ovim programom), možete da izguvite i više od 8 kg za mesec dana. Naravno to sve zavisi od osobe do osobe.

VAŽNO! Ovaj program ne treba primenjivati 4 sedmice uzastopno! Najbolja je kombinacija ishrane za početnike i svakodnevnog načina ishrane. Takođe, treba sačekati da prodje minimum dva meseca pre nego što se koristi ova ishrana ponovo.

Poenta kombinovanja ove ishrane jeste da se ishranom za početnike izgubi određeni broj kilograma, a da se svakodnevnim načinom ishrane izgubi još koji kilogram,  i da se zatim ostane na nekom određenom nivou, koji je opet normalan za konstituciju konkretne osobe, i koji ne remeti zdravlje. To i jeste cilj hrono ishrane, da se organizam dovede na određeni nivo kilograma, zatim da se organizam navikne na tu težinu, kako se kilogrami ne bi vraćali.

Tokom ove 4 nedelje jede se ista hrana kao i kod svakodnevnog načina ishrane, samo što:

  • Smanjuju se količine
  • Potrebno je svakodnevno uzimate multivitaminske tablete (šumeće tablete)
  • Uzimati proteinske čokoladice koje smo već spominjali pre užine svakog dana. 
Šta treba jesti na dnevnoj bazi?

Visoka sam 170cm, i sve količine hrane koje jedem su bazirane na mojoj visini. Pogledajte preporučene količine kako bi odredili vašu. 

Doručak 

  • Jedna multivitaminska šumeća tableta (ili bilo koja druga vitaminska tableta koja vam odgovara)
  • 1 kriška hleba (oko 40g)  (Hleb ne sme da sadrži bilo kakvu vrstu šećera)
  • 1 supena kašika maslinovog ulja ili 10g putera (margarina) 
  • Sir (170-100= 70g) 
  • Čaj ili kafa (ALI BEZ ŠEĆERA)

Ručak

  • Meso (170g) 
  • Skrob: pirinač, pasta, čips, krompir.... 4 supene kašike za mene (Ova količina se takođe određuje na osnovu visine) 

Popodnevna užina!!! (ista je količina za bilo koju visinu) 
  • 1 štangla ili 1 vrećica proteina 
  • Tamna čokolada (min 54% kakaa) ILI bilo koja vrsta oraha, badema, kikiriki ILI masline. 
  • Bilo koje voće ILI suvo voće ILI sok od pomorandže (samo cedjeni sok naravno i to 1/2 l )
Uzimanje ovih proteina je neophodno, jer kao što sam navela ovaj režim ishrane je poprilično strog, i vaše telo neće dobijati dovoljno ovih elemenata tokom ove 4 sedmice, i ovi proteini će vam pomoći da imate više energije i da utolite glad. 


Večera 

  • 170g ribe
  • 4 supene kašike povrća 

Sigurna sam da zvuči kao poprilično rigorozno, ali kao što rekoh sve je stvar navike, i dobro je što se ovaj režim ishrane primenjuje samo tokom 4 sedmice. 

Нема коментара:

Постави коментар